מנורה למטבח

המטבח הוא ללא כל ספק החלל הפופולארי והמבוקש ביותר בבית בו אנו מבצעים מגוון רחב של פעולות ומאחסנים בו את מוצרי המזון ומכשירי החשמל השונים. בגדול מדובר בחלל פונקציונלי, סוג של חדר עבודה ולכן על לבחורה תאורה הומוגנית מצד אחד, כזו שתשרת אותנו באופן האופטימלי ביותר ותאפשר לנו לבצע את כל אותן הפעולות בצורה נוחה ופרקטית מצד שני.

מאפיינים שיש לשים לב אליהם בבחירת מנורה למטבח או מנורות למטבח:

  • גופי תאורה חזקים שיאפשרו לנו לראות מה אנחנו עושים במשטח העבודה
  • תאורה שתחמיא לאביזרים שאנחנו ממקמים על השיש
  • תאורה שתתמזג עם הסגנון העיצובי של המטבח שלנו בין אם מדובר בסגנון מודרני, כפרי, מטבח אנגלי, פרובנסיאלי או הייטקיסטי

סוגים של מנורות למטבח

ובכן, את המטבח אפשר להאיר עם סוגים שונים של מנורות. מנורה למטבח מסוג T5 למשל, סוג של מנורת פלורסנט חדשנית שמפזרת את האור בצורה מושלמת. אותן מנורות מתאימות למטבח משום שהן פועלות על גז אשר מפזר את האור בצורה טובה ואחידה.

בנוסף, ניתן לשלב מנורה למטבח שהיא צמודת תקרה בצורה של מרובע או עיגול. המנורה עצמה היא מסוג לד מה שחוסך לנו בחשמל מצד אחד ומאפשר לנו להשיג אור בהיר וחזק מצד שני.

דרך נוספת היא לבחור להאיר את המטבח בפסים שקועי תקרה או עם מה שנקרא שקועים בתקרה עצמה, כלומר המנורות הופכות לחלק בלתי נפרד מהתקרה עצמה, או פרופילי לד. סוג נוסף של מנורות למטבח נקרא ספוטים, אותם ניתן למקם בכמה נקודות שיעניקו אור אחיד והומגני לכל המטבח. תאורה שקועה למשל מתאימה כאשר אנו מבצעים הנמכות של התקרה באמצעות גבס ואז פותחים את הפתחים בהתאם לסוג הגוף.

מנורות למטבח

התאמת מנורה למטבח או מנורות למטבח לפי גודל החלל

בימנו קיימים פרופילים השקועים בתקרה שמותאמים לפי אורך המטבח. למטבח קטן באופן יחסי, ניתן להתאים פרופילים, כלומר לחתוך אותם בהתאם לאורך הנדרש. למטבח ארוך במיוחד, ניתן להתאים פרופיל ארוך ואפילו לשחק עם הזויות בהתאם למיקום שאנחנו רוצים את המנורות למטבח למשל בצורה של ר‘ או ח‘.

שדרוגים אפשריים

ניתן למשל מתחת לארונות המטבח, בהם אנו מאחסנים את הסירים ושאר האביזרים שלנו, ניתן למקם פסי לד או שהולכים לפי מידות ספציפיות וכך מקבלים אור חזק ואיכותי מתחת למשטחי העבודה. בנוסף, ניתן גם למקם מנורה או מנורות דקורטיביות מעל משטחי העבודה, מעל פינת האוכל או האי.

איך מתאימים מנורה או מנורות למטבח?

  • גודל החלל
  • סגנון עיצובי
  • סוג האור שאנחנו רוצים לקבל
  • תקציב

ניתן להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בהתאמת גופי תאורה מעוצבים לחללים השונים בבית, כך נשיג את התוצאה הטובה ביותר לאורך זמן.

 

 

רוצה לקבל הצעה לתאורה לבית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם