פרופיל לד – כל היתרונות

במאמר הבא נציג בפניכם את היתרונות של נורות הלד ואת הסוגים השונים של פרופילי לד. אז בואו נתחיל.

נורת הלד היא נורה חסכונית במיוחד המאירה באמצעות יוד אותות הפולטות אור. בהשוואה לנורות אחרות, צריכת החשמל של נורת הלד נמוכה בעשירית, זאת אם מתייחסים למשל לנורת הליבון וכמחצית מצריכת החשמל של נורת הפלורסנט. בדירה ממוצעת בה עוברים לפרופילי לד אותם נתקין בחללים השונים, ניתן יהיה לחסוך בין 1,000-2,500 שקלים בשנה בחשבון החשמל.

 

פרופיל לד – נורות הפועלות עשרות אלפי שעות ברצף

כשבוחרים בתאורת לד לחללים השונים בבית או במשרד, ניתן להנות מאורח חיים של 40,000 שעות בממוצע. לאורך כל שעות העבודה, תשמור הנורה על ההארה מקסימלית מבלי להיחלש. בנוסף, נורות הלד מגיעות לעוצמת הארה מקסימלית מיד אחרי שמדליקים אותן בשונה מנורות אחרות. הנורות עשויות חומר חסין ואינן כוללות זכוכית שבירה ואינן רגישות לזעזועים אחרים. בנוסף, הנורות לא פולטות חום ולא קיימת סכנה של כוויה מהן. יש להן אור נעים והן מתאימות לכל בית נורה מכל סוג שהוא. ניתן להשתמש בתאורת לד בצורת גופי תאורה צמודי תקרה, מנורות קיר ועוד.

 

נורות הלד מגיעות במגוון של גדלים, צבעים וצורות, הן מתאימות לשימושים פרטיים , תעשייתיים ומסחריים גם יחד. ספקטור הצבעים מאוזן והן אינן פולטות קרינה וגם לא מכילות כספית.

מנורת קיר פרופיל לד עשויה מחומר אלומיניום, גוף התאורה יוצר על ידי המעצב יעקב ארז מבית רנאור עיצובי תאורה, ניתן לשנות את האורכים והגדלים לפי דרישה. ייצור כחול לבן עבודת יד.

 

סוגים של פרופילי לד

ובכן, יש סוגים רבים של פרופילי לד אותם ניתן להתאים לחללים השונים. למשל, יש פרופילים שהם ספוט המתאימים לתליה על גבי התקרה להארה ממוקדת. יש פרופילים צמודי קיר, יש רצועות או פסים שמתאימים בעיקר למטבחים, פרופילים עם או ללא כנפיים ועוד.

 

פרופיל לד – שילוב בין עיצוב לנוחות

היום, כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו, יש התייחסות מאוד גדולה לנושא הפרקטי. הרי בכל חלל אנחנו מבצעים פעולות שונות ומגוונות, לכן חשוב שקודם כל יהיה לנו נוח. במטבח למשל אנחנו עושים הכנות כמו שטיפה, קיצוצים, ערבובים, מטגנים, מבשלים ואופים לכן התאורה חייבת להיום ממוקדת ובהירה. אנחנו הרי רוצים לראות היטב מה שאנחנו עושים ולכן פרופיל לד במטבח הוא פתרון מושלם לחלל כמו מטבח. פרופילי לד מתאימים גם מעל לפינת האוכל ואפילו בסלון. יש כל מיני סגנונות של פרופיל לד ולכן בקלות אפשר להשיג שילוב מושלם בין עיצוב מרהיב לנוחות.

 

כדי שניתן יהיה להנות משילוב בין עיצוב לנוחות חשוב להתייעץ עם יועץ תאורה מקצועי המתמחה בתחום עיצוב גופי תאורה, שיסייע לנו הן בבחירת הפרופילים המתאימים והן בבחירה של הנורות עצמן. למשל עוצמת האור המומלצת לחדר שינה בגודל ממוצע של תשעה מטרים רבועים הינה 100 לוקס. כך, חשוב לבצע התאמה של כל חלל בבית בין אם זה הסלון, המטבח, חדר עבודה, המעברים והמסדרונות, חדרי הילדים.

 

רוצה לקבל הצעה לתאורה לבית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם